نامه شوق به رئيس جمهور

نامه شوق به رئيس جمهور

 


 

 

 

آقای رئیس جمهور! شما نظر بدهید

پل هوایی یا زیر گذر؟

مسئله ترافیک خیابانهای کم عرض یزد را پل و زیر گذر حل خواهد کرد؟!

آقای رئیس جمهور!

با توجه به اینکه شما دکترای عمران داشته و مدتها قبل از ریاست جمهوری، شهردار تهران بزرگ بوده اید، امیدواریم تا کارشناسی را جهت بررسی پل هوایی در دست ساخت میدان شهید باهنر یزد، به یزد کوچک بفرستید، تا مشخص شود چرا شهردار اصولگرای یزد، اجبار دارد تا با خود محوری محض، و نادیده گرفتن نظر کارشناسان، بجای یک میلیار هزینه برای ایجاد زیر گذر، سه میلیارد برای ایجاد پل هوایی هزینه نماید؟

آقای رئیس جمهور!

شهردار یزد نیز همچون معاون عمرانی شهرداری، خوب می داند که زیر گذر بمراتب بهتر از پل هوایی برای میدان کم وسعت باهنر می باشد، اما چون تغییر مسیر کابل نوری و لوله فاضلاب و دیگر تاسیسات زیر زمینی زمان می برد، و وی سعی و اجبار دارد تا قبل از پایان کار شورای شهر و اتمام دوران شهرداری خود، در میدان باهنر پل ایجاد نماید، پس بهمین دلیل ساده غیرمنطقی، مصلحت شهر و منفعت مردم را نادیده گرفته، و برای یک مصلحت سیاسی، دست به ایجاد پروژه ای زده است، که بسیاری از کارشناسان و متخصصان با آن مخالفند.

آقای رئیس جمهور!

دولتی که ادارات دولتی را از چاپ تقویم منع کرده است، چرا مانع از هدر رفتن میلیاردها تومان بودجه بدلیل برنامه ریزی غلط نمی گردد؟ مگر دولت و ملت از هم جدا می باشند؟

آقای رئیس جمهور!

فردا بسیار دیر است، همین امروز کارشناس و بازرس بفرستید. به شما قول می دهیم که هزینه رفت و آمد و مزد کارشناسی کارشناس را مردم یزد بپردازند، هر چند که در سوم تیر، هزینه آن را پرداخته باشند.

آقای رئیس جمهور!

یزد گفتنی و شنیدنی و نوشتنی نیست. دیدنی است! باور کنید. 2/1/85

شوق دات كام   يزد فردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا